Godnatt !



Just nu sitter jag här i soffan och gör ingenting alls. Funderar på att gå & lägga mig iställey för att sitta här och göra ingenting. Idag blev det skolan som vanligt, hade även utvecklingssamtal idag. Men det gick bra, prata bara lite om betygen osv. Efter skolan drog jag hem, där min syster var och vänta på mig. Efter att ha varit hemma en lite stund blev det att dra upp till stan med syster och fixa lite grejjer. Sedan drog jag hem å laga mat och fixa lite. Vid 7 tog jag bussen till tullängen där det var massa som dansa. Skulle egenligen dit med carro och vendela men dom tog fel buss (ovanligt? svar: nej) och kom aldrig dit. Så jag fick sitta där själv, emelie dansa så de var ju kul att kolla ändå (y. Tänkte sedan att jag skulle ta bussen hem och då var klockan ungefär 2o.2o men så klart gick bussen kl 21.1o. Men som tur var såg jag andreas åka förbi med sin bil, så han stannade och fråga om jag ville ha skjuts hem. Självklart ville jag de. Räddaren i nöden, typ <3 Ne nu ska jag inte sitta här och hålla mig vaken. Imorgon är det ju valborg så nu måste man ju vila upp sig inför kvällen. Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0