Måndag

Halloj!

Som ni säkert redan har märkt så har jag inte skrivit något på påsklovet. Tänkte "ta ledigt" och sen skriva när lovet är slut. Och idag är det ju sista dagen på påsklovet :( Inte alls kul. Iallafall. På lovet har jag faktiskt inte gjort så där jätte mycket. Har mest blivit stan & emma. Sen har jag också träffat massa annat trevligt folk, varit på lan och såklart sovit en hel del.

Imorgon börjar ju skolan igen, iallafall för min skola "/. De flesta jag känner börjar på onsdag, fuusk! Imorgon har jag iallafall prov i engelska, verb och sånt där. Jätte roligt va! Vi får se hur det går, eftersom jag har inte pluggat nåt på hela lovet. Och de tycker jag inte man ska göra heller. Lov är ju till för att komma bort från skolan. Efter skolan ska jag  försöka tvinga upp emma till stan. För jag behöver köpa lite grejjer.   

Nu ska jag nog plugga lite. Skriver mer senare eller imorgon.

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0