Onsdag !

heyzan!

Just nu sitter jag i soffan och pratar i telefon med emmi. Kom nyss hem från skolan, och imorn är man ledig. Ganska skönt faktiskt. Nu ska jag nog sova lite, har varit så jävla trött hela dagen. Så det är nog bäst att jag sover en stund. Idag är jag typ hemma själv tills lördag, för idag åkte mamma bort. Skönt att få vara hemma själv ibland med, man kan göra som man vill utan att nån säger åt en. Eftersom att mamma är borta så ska emma sova här dom dagarna jag e själv. Så på fredag blir det nog att bjuda hit lite folk & ha det trevligt. Eftersom att johan fyllde år i måndags, så då blir det nästan som en liten födelsedagsfest. Grattis till han! Annars händer väl inget speciellt. Ska försöka att skriva mer imorgon.

Va bara tvungen att lägga in en bild på min brorsbarn,

han e så himla söt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0