Fredag!

hejhej bloggen!

De va länge sen jag skrev, vet inte varför de har blivit så.
Men nu är jag iaf här.
Idag var de skolan som vanligt.
Carro kom till skolan och kollade på när vi hade idrott. (y
Efter de träffade jag emma så stan, sen drog vi hem till mig.
Då bytte jag om och sen drog vi till stan och kolla lite.
Fick med mig foundation, puder, nagelack, leggings och ett linne hem.
De behövdes verkligen!

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske träffa emma igen eller nåt sånt.
Imorn ska nog jag och emma och carro åka och kolla på när vende spelar DM.
På kvällen hoppas jag på att de blir fest. (y

Nu ska jag göra sallad, skriver kanske senare (y

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0