FREDAG

Heelluuw!

Nu e de äntligen FREDAG!
Efter skolan idag drog jag & vendela till emmas skola och "hämta" henne.
Sen gick vi & mötte carro vid bussen efter de drog vi till stan och hade de mysigt,
som vanligt.
Vi va på stan ett tag, men sen frös alla ihjäl typ, så vi drog hem.
Nu sitter jag här och dunkar musik på datan,
"6 little eggs" spelas just nu.

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska gö,
antingen är jag bara hemma & tar d lugnt, eller så kommer emma hit
eller så blire att dra någonstans (y
Vi får se.
Om jag hittar lite bra musik lägger jag in d här på bloggen, men d blir senare isf.
Annars kan ni gå in på: hofo.se där e de massa bra musik (y
Nu ska jag hjälpa mamma med maten.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0