Lördag me emmah (y

Hejsan bloggen!
Lite dålig uppdatering på sista tiden.
Vet inte varför, har bara blivit så.

Idag så vakna jag vid halv 1, as skönt med sovmorgon.
Då fixade jag mig & sen åkte jag å mamma och handla lite.
Efter de har jag inte gjort så mycket.
Kollade runt lite vad som skulle hända ikv, men de fanns så mycket att hitta på.
Så då kom Emma hit och så hade vi lite mysigt ist.
Vi kollade såklart på Robinsson, och Hans vann (!) inte bra.
Själv hejade jag på Sanna. (y

Nyss åkte emmiis hem och nu sitter jag här för mig själv.
E jävligt trött, så ska väl snart gå & lägga mig.
Imorgon blire iallafall att dra ut en sväng med mammi.
Blir nog att åka till stadium, kanske hittar nått man kan köpa.
Kanske nya skor, vantar, mössa, tröja. Ja vem vet.
Sen på eftermiddagen ska väl jag & syster dra till pappa & käka.

Nu ska jag sova, natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0