Måndag

Hejsan alla buwsfrön!
Mwihihih ;*

För ett tag sen kom jag hem från skolan.
Har fått mina omdömen nu, så jag läste dom.
Sen käkade jag lite, och nu sitter jag här.

Idag i skolan fick vi reda på att vi skulle ha redovisning senare idag,
och vår grupp hade knapp börjat med arbetet, så vi fick stressa ihjäl oss för att kunna redovisa.
Vi hann iallfall,
Men de gick som de gick.
(y

Imorgon slutar vi vid 12, eller vi har inga mer lektioner då.
Vi ska gå runt och lyssna på när lärarna berättar om dom olika IV-valen.
Är ganska säker på vad jag ska välja, men kanske lyssnar ändå.
Vi får se.

Nu ska jag iallafall kolla lite på tv och bara ta't lugnt.
Är jämt så jävla trött när jag kommer hem från skolan.
Skriver senare!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0