Ny mobil (y

Helluw!

Idag blev de skolan som vanligt, sluta vid 20 i 11 (y
Då gick jag hem & somna i soffan.
vid halv 3 drog jag upp på stan och träffa emmah <3
Vi gick runt och kollade lite på hindersmässan,
och så väntade vi på vendela & carro som var ganska sega.
När dom två sötnosarna kom upp, köpte vi både godis & brända mandlar :)
Och innan vi skulle hem hade vi till och med "snöbollskrig".

Efter att jag hade varit hemma ett tag tog jag bussen till emma.
Sedan GICK! vi i SNÖN! till net on net och köpte en mobil till mig (a
De va ganska jobbig om jag säger så ;o
Sedan gick vi tillbaka och jag tog bussen hem igen.

Nu sitter jag är med min underbara ROSA mobil och kollar lite tv.
Snart ska jag nog sova, e super trött.

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0