Tisdag

Hejsan!

Dagen började med att jag försov mig, så jag kom försent en & en halv timma. (y
Efter de hade jag bara en lektion, sen slutade vi vid 20 i 11.
Då gick jag & vendela hem till mig för att hämta min plånbok, sedan gick vi och köpte mat.
När vi hade käkat klart gick vi tillbaka till skolan för att fråga lite om IV-valen.
Vid 2 gick vi förbi emelie & jennies skola för att lämna emelies vantar,
sedan åkte vi till WUC för att hämta carro.
& då hängde jag med dom ett tag.

Imorgon börjar jag 8 och sluta 20 i 11. (y
Då ska jag & vende dra upp till stan eftersom att det är Hindersmässan.
Emma och Carro kommer också till stan när dom har slutat.
Så då ska vi mysa lite.

Nu vet ni vad jag har gjort idag, och vad jag ska göra imorn.
Kanske inte så jätte intressant, menmen.
Nu ska jag ringa mamma & kolla om jag ska laga mat.

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0