summer

Nemen titta vem som har hittat hit. Hade nästan glömt bort denna rara blogg (: Nu äre ju sommarlov och jag jobbar på som bara den. Första veckan på fastighetsservice är nu avklarad, bara 2 veckor kvar (y. Lovet har annars varit helt underbart hitills, mycket sol! Har dock bara varit hemma i tråkiga örebro, men det får väl gå an för den här sommaren. Jag har ändå thailandsresan i vinter som jag får se fram imot. Och nästa sommar blir det troligvis att åka utomland med emma. Men nog om det. Ikväll blev det en lugn kväll för mig, man blir faktiskt ganska trött av en veckas jobbande och slitande. Bästa emma är i orskarshamn och söta andreas är också bortrest, så att träffa dom finns det ingen möjlighet till. Iallfall inte denna helg. Nu tror jag att det blir sängen för min del. Inget alls bra på tv och inget vettigt finns det att göra heller. Så att gå å lägga sig och få en skönhetssömn blir inga som helst fel. Jag skriver säkert nån mer gång när jag inte har nåt att göra eller när jag helt enkelt har lust att skriva lite skit. Kan slänga in en bild och en super härlig låt med så blir det kanon. Ta't lugnt ikväll! Godnatt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0