16.5o

Hallojs!

Då va första dagen på påsklovet här. Vaknade vid 13.oo, då gick jag upp gjorde lite pannkakor osv. Efter de la jag mig i soffan och kollade på "Percy jackson & the olympians; the lightning thief" Riktigt bra äventyrs (?) film faktiskt, och Percy (Logan lerman) ser ju inte ful ut direkt. Alla som inte har sett den borde göra de. Hoppas att det kommer någon uppföljare. Tror faktiskt de. Ja de va väl de jag har gjort i dag. Kollade lite på förhäxad också, annars inget. Funderar på om jag borde städa mitt rum. Halva garderoben ligger på golvet. Och så kanske det är dags att ta bort juldukarna, eller vad säger ni? Haha. Ikväll händer väl inget speciellt, inget som jag vet nu iallafall. Men man vet aldrig. Imorgon blire som sagt Marieberg mellan 11.oo - 13.3o. Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva, så skriver senare. 

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0