17.34

Hallu !

Idag blev det skolan som vanligt. Slutade vid 2, så efter det gick jag hem och börja plugga lite. Gjorde klart prislistan till stylisterna (y. Blev faktiskt ganska nöjd med den. Får väl se vad jag får för betyg på den. Fick också tillbaka min branduppgift idag i skolan och den fick jag VG på. Ganska nöjd faktiskt. Imorgon är det sista dagen i skola den här veckan, sen är det ju påsklov! As skönt om ni frågar mig.
Men har inte planerat nåt speciellt att göra än iallafall.

I helgen skulle det bli utgång på fredagen. Men nu är det inte säkert, så vi får se.
På lördag blir det att "jobba" på Marieberg med vendela, kl 11.oo - 13.3o. Kanske blir skojsigt. Efter det blir det väl att hjälpa syster som ska flytta. Sen har jag inget mer planerat. Tar det som de kommer.

Nu funderar jag på att äta lite mat, sen kanske jag fortsätter att plugga med mina uppgifter. Om jag inte orkar det så blir det att kolla på lite tv och bara mysa. Skriver nog senare. <3

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0