20.03

Godmorgon Godmiddag Godkväll !


Vaknade ungefär vid 11 idag, efter de gick jag upp och fixa mig. När jag var klar åkte jag å mamma och hämta syster & magnus. Sedan åkte vi vidare till IKEA. Syster & magnus skulle köpa massa nya grejjer till deras nya lägenhet. Sen åkte vi till nästa alla affärer runt om. Efter att ha varit och shoppat i några timmar blev det att åka hem. När jag kom hem städa jag mitt rum och plocka ordning lite. Och nyss käka jag lite mat. Nu sitter jag här i soffan och är ganska trött. Blir nog bara att sega idag. Om inget annat kommer upp. Det är i stort sätt det jag har gjort idag. Nu ska jag chilla lite framför tv:n. Sorry för det korta inlägget & för att jag inte har skrivit så mycket idag. Men har som sagt har jag haft fullt upp idag. Ska försöka uppdatera bättre imorgon.

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0