Godkväll !



Idag blev det att gå upp vid o9.oo, sen åkte jag och vende till mberg vid halv 11. Det va helt onödig att åka dit. Vi hade ingenting att göra, bokstavligt talat. Vi gick runt några varv sen kollade vi på stylisterna som hade makeup tävling och efter de käka vi, sedan åkte vi hem. Aja. När jag kom hem kollade jag lite på tv, sen somnade jag i soffan en stund. De e as skönt att ta en powernap ibland.

Ikväll eller snart, kommer nog emma hit. Då blir det att gå till ica och köpa lite godis som vi kan tjocka oss med ikväll. Sen ska vi också gå och köpa lite mat åt mig. Det blir nog bara en filmkväll idag. Imorgon ska jag nog följa med mamma, martina och magnus till Ikea. Dom ska köpa lite nya möbler till lägenheten. Ne nu ska jag väl fixa mig lite, kanske byta om och sen ringa emms.

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0