godnatt!

Godnatt !

Så där ja, nu har jag duschat också. Snart ska jag blåsa håret och sedan lägga mig i sängen för min skönhetssömn (y. Precis när jag duschat klart & borstat tänderna säger mamma & syster; "Vi åt lite glass när du stod i duschen, ta om du vill ha. Vi ska gå å lägga oss nu". Kul! Jag vill ju också äta glass, men ne nu har jag ju borstat tänderna :( Och jag orkar ju inte borsta om dom om ska skulle ta lite. Hahah, samma sak hände jämt när jag var liten. Jag gick och la mig i sängen, för att de var ju lixom dax för mig att sova då. Då hörde jag att mamma & syster börjar plocka i köket. Och sedan ser jag att dom gå förbi mitt rum med en bricka i handen. Sedan satte dom sig vardagsrummet och drack te & åt mackor osv. Hahah, ja och så har det tydligen fortsatt. Lite ironiskt. Ne nu ska jag faktiskt sova. Godnatt!

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0