Måndag

Hellu!

Idag blev det att träffa pappa vid 13.oo, då gick vi och käka lite mat på stan. Efter ett tag kom martina också dit och käka lite. Sen blev det att gå på stan en stund me syster. Just nu ligger jag i min säng med datan i knät. Ska strax sätta på en film. Fryser som "jag vet inte vad" gör jag också. Måste kliva upp ur min säng för att hämta dataladdaren, ser att de bara e 41% kvar. Jobbigt. De är kallt att gå upp ur sängen. :( Tänkte träna idag med men blev inte så eftersom jag är så jävla trött, och träningspasset börja 18.oo så de hann jag inte heller.  Men imorgon ska jag & syster iallafall till gymmet å träna lite. Nu måste jag hämta laddaren, sen blire som sagt film. Skriver nog mer senare (y

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0