Natti



Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem vid 9 ungefär. Då blev det att kolla på lyxfällan, som jag fortfarande gör. På stan köpte jag iallafall en stor väska. Valde mellan en svart och en mörklila. Det blev en lila tillslut. Stod där och fundera jätte länge. De är ju as svårt att välja (a. Fast jag är fortfarande inte helt säker på om jag ska ha den. Kanske lämnar tillbaka och tar en svart ist. Vi får se. hum. Träffade typ alla lärare på stan me. De va ju tävling mellan riktiga stylister och stylisterna från min skola, och ena tjejen från min skola vann ju! Haha, så bra gjort! Men iallafall, vet ni vad! tankafett är nedlagt! :'( Hoppas att det bara är tillfälligt. Annars suger de! Då kan jag typ inte kolla på film längre, eller jo de kan jag men ändå. Ne nu ska jag nog sätta på en film, om jag hittar någon bra. Och om ett tag blir de nog att sova, e jätte trött. Blir en lååång sovmorgon imorgon, eftersom man e ledig ;). Så säger godnatt redan nu.

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0