Torsdag

hejhej!

Idag blev d skolan som vanligt, efter de drog jag hem och käka lite.
Sen blev det att dra till gymmet och köra ett gympa pass (y
Efter gympan drog jag hem, helt slut!
När jag kom hem blev det att äta lite mat sen hoppa in i duschen.
Sen la jag mig i sängen och råka somna till några min.
Men nu sitter jag här i soffan och lyssnar på musik.
Och så kollar jag såklart på tv.

Imorgon äre sista dagen i skolan, sen blire praktik en vecka.
Jag ska praktisera på åhléns, vetefan om de blir kul.
Vi får hoppas på att de blir bra.

I helgen ska jag väl inte göra så mycket.
Imorn blire nog att träffa emma en stund, eftersom att hon åker utomland på lördag.
Fusk! jag vill oxå åka till sol och värme, slippa snön! :D
Och på söndag ska jag upp vid kl 6!
Ska skjutsa syster & hennes pojkvän till flygplatsen.
Dom ska åka till London i några dagar. (y

Nej nu ska jag kolla lite på tv.
& snart ska jag sova.
Natti! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0