update !

Hejsan alla söta!

De va ett tag sen jag skrev, men ska försöka bättra mig. Ska försöka skriva några inlägg i veckan nu. Och de kommer väl funka i sådär nån vecka sen skriver jag väl inte på flera dagar, som vanligt. Hahah, superbra !

Idag vakna jag vid 12 ungefär, då satte jag på filmen 2012. Har inte sett den innan, men den va faktiskt bra. Efter de gick jag upp och plugga lite naturkunskap, som jag har gjort nästan hela dagen. Har prov på tisdag, känner att de inte kommer gå så bra. Men vi får väl helt enkelt hoppas på de bästa ;)

I fredags blev de fest hemma hos Frida & Sofia. De va faktiskt ganska mysigt, fram till slutet. Då jag inte mådde så jätte bra. Och så blev några grejjer förstörda + att några mobiler blev stulna "/ Annars va de kewl ! Kom hem vid halv fyra, men så skare va !

I lördags blev de att sova ganska länge, va super trött och mådde inte så där jätte bra. Fram mot kvällen blev det att träffa emma, putte, alle & toufik. Och senare träffa vi också johan och hans vänner (y. Vi försökte leta fest men hitta inget som verka bra, så då drog alla hem. Emma & jag gick hem till mig och kolla på tv ist. Egentligen skulle vi dra till club nordic, men det blev ju tyvärr inställt. Kanske va bäst så, iallafall för mig som inte mådde på topp.

Ikväll är det äntligen johan falk på tv! Så klockan 21:00 sitter jag bänkad framför tv:n!
Nu blev det ett ganska långt inlägg, men nu vet ni iallafall vad jag har haft för mig (y



pussss / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0