musik !

Hahah. Hade inget att göra efter att jag hade skrivit förra inlägget så jag kolla runt lite efter bra musik. Och så tänkte att jag kunde lägga in lite skön musik här på bloggisen (y. Massa musik nedanför! Mamma och syster står och håller på med maten, så snart blir det att äta lite tacos me. Och nu så har klockan slagit 2o.oo och då börjar allt tvkvällen!  hihih, mysiigt ! Nu ska jag äta och kolla på tv !


Samy - Diamanter


Doktor död - Kommer alltid vara sann


QBN Flow - Dagboken


Jordin Sparks - Battlefield (remix)


Agnes - Release me (remix)


La Roux - Bullet Proof (remix)


Rihanna - Rude Boy


Justin Bieber - Baby


Ke$ha- tik tok remix; feat "BEP"-shut up


Britney Spears - Break the ice (remix)


Black Eyed Peas - Alive


Timbaland & JoJo - Losing Control


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0