18.o8

Tjenixen!

Nu är jag äntligen hemma! Sitter just nu här i soffan och kollar på Navy CIS, bästa kriminal serien ever! Jag är faktiskt också ganska trött, men det är inte så ovanligt. Kanske blir att jag sover en stund, men troligtvis inte. Skoldagen har iallafall gått bra, ganska seg dag. Tisdagen är den jobbigaste skoldagen på hela veckan! Men den är också den bästa dagen, om man syftar på vad som visas på tv. Så ikväll blir det att sitta fastklistrad framför tv:n, iallafall för min, min syster och för mammas del. Älskart! Vill också passa på säga grattis till Andreas som fick sitt körkort idag! Massa grattis till han. Ne nu ska jag väl inte skiva så där jätte mycket mer. Skriver kanske något inlägg senare under kvällen alternativt imorgon.  

Missa inte !
2o.oo - Dating in the dark.
21.55 - Desperate housewives.
22.oo - Cougar town.

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0