ey



De va ett tag sen jag skrev, men så blire. Då ere slutet på långhelgen, de har då varit väldigt skönt att ha varit ledig lite extra. Dessa dagar spenderades såklart med alla underbara pals. I torsdags va jag & emma på satin å hade de trevligt. I fredags blev det att hänga med emma och allihopp. Och i lördags blev det grillning/eldning i karslundsskogen med samma folk, som hela helgen har spenderats med. Idag vakna jag vid halv 2, sen vid 2 drog jag och mammi för att hämta mormor & morfar. Sedan drog vi hem till syster & magnus där det var inflytnings"fest". Efter det blev det att gå hem och kolla på avatar för tredje gången (Y. Sen blev de lite tv oså. Ne nu har jag jätte tråkigt så ska försöka hitta på nått kul. Fast snart är det sängen som gäller, det gillas inte ! e verkligen inte sugen på att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0